Skrytá reklama na sociálních sítích – Mgr. Tereza Pantůčková
Mgr. Tereza Pantůčková
Diplomová práce
Skrytá reklama na sociálních sítích
Hidden Advertising on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou skryté reklamy na sociálních sítích na pozadí práva. Nejdříve stručně představuje nejčastěji používané sociální sítě. Následně analyzuje postavení influencerů jako podnikatelů. Dále se věnuje vztahu mezi spotřebitelem a influencerem a zkoumá právní i mimoprávní regulaci skryté reklamy. V závěru práce také detailně analyzuje konkrétní případy skryté reklamy …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of hidden advertising on social networks on the background of law. It briefly introduces the most used social networks and analyses the role of influencers as entrepreneurs. The work examines the relationship between consumers and influencers, delving into both the legal and extra-legal regulation of hidden advertising. Finally, the thesis conducts a detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n60r9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Formy odpovědnossti za porušování pravidel hospodářské soutěže
Petr Domin -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Štěpán Roškot -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Právní aspekty peer-to-peer sítí
Ondřej Ryšánek -
Product placement and its legal aspects
Andrea Korčeková