Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a hodnocení – Eduard Palovchyk
Eduard Palovchyk
Master's thesis
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a hodnocení
The impact of organisation size on consumer expectations and evaluations
Abstract:
Tato práce zkoumá vliv velikosti organizace na očekávání a hodnocení spotřebitelů. Cílem práce bylo ověřit za různých podmínek závěry, ke kterým dospěli autoři studie, z níž tato práce vychází. Práce se skládá ze dvou klíčových částí. Teoretická část se zabývá operacionalizací velikosti organizace/značky a vztahu spotřebitel-značka. Praktická část se pak snaží odpovědět na výzkumné otázky a popisuje …moreAbstract:
This paper examines the effect of organization size on consumer expectations and evaluations. The aim of the paper was to test under different conditions the conclusions reached by the authors of the study on which this paper is based. The thesis consists of two key parts. The theoretical part deals with the operationalisation of organisation/brand size and the consumer-brand relationship. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88593
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2023
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a/nebo hodnocení
Tereza Schützová -
Event marketing v aplikaci na společnost Škoda Power
Renata HAUEROVÁ