Eduard Palovchyk

Master's thesis

Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a hodnocení

The impact of organisation size on consumer expectations and evaluations
Abstract:
Tato práce zkoumá vliv velikosti organizace na očekávání a hodnocení spotřebitelů. Cílem práce bylo ověřit za různých podmínek závěry, ke kterým dospěli autoři studie, z níž tato práce vychází. Práce se skládá ze dvou klíčových částí. Teoretická část se zabývá operacionalizací velikosti organizace/značky a vztahu spotřebitel-značka. Praktická část se pak snaží odpovědět na výzkumné otázky a popisuje …more
Abstract:
This paper examines the effect of organization size on consumer expectations and evaluations. The aim of the paper was to test under different conditions the conclusions reached by the authors of the study on which this paper is based. The thesis consists of two key parts. The theoretical part deals with the operationalisation of organisation/brand size and the consumer-brand relationship. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2023
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88593

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management

Theses on a related topic