Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a hodnocení – Eduard Palovchyk
Eduard Palovchyk
Diplomová práce
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a hodnocení
The impact of organisation size on consumer expectations and evaluations
Anotace:
Tato práce zkoumá vliv velikosti organizace na očekávání a hodnocení spotřebitelů. Cílem práce bylo ověřit za různých podmínek závěry, ke kterým dospěli autoři studie, z níž tato práce vychází. Práce se skládá ze dvou klíčových částí. Teoretická část se zabývá operacionalizací velikosti organizace/značky a vztahu spotřebitel-značka. Praktická část se pak snaží odpovědět na výzkumné otázky a popisuje …víceAbstract:
This paper examines the effect of organization size on consumer expectations and evaluations. The aim of the paper was to test under different conditions the conclusions reached by the authors of the study on which this paper is based. The thesis consists of two key parts. The theoretical part deals with the operationalisation of organisation/brand size and the consumer-brand relationship. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a/nebo hodnocení
Tereza Schützová -
Event marketing v aplikaci na společnost Škoda Power
Renata HAUEROVÁ