Vliv předkampaně na úspěšnost crowdfundingových projektů – David Makovský
David Makovský
Bakalářská práce
Vliv předkampaně na úspěšnost crowdfundingových projektů
The influence of pre-launch campaign on the success of crowdfunding projects
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá předkampaní u projektů, které využívají komunitní financování – crowdfunding. Ten se v dnešní době staví na stejnou úroveň, jako jsou další nebankovní služby na získání finančních prostředků. V práci je představen pojem crowdfunding, je popsána jeho stručná historie a jeho rozdělení na čtyři základní modely. Dále jsou rozvedeny nejznámější zástupci těchto modelů. Na …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with pre-campaigns for projects that use community financing – crowdfunding. Nowadays, it is on the same level as other non-bank funding services. In this thesis, the concept of crowdfunding is introduced, its brief history is described and its division into four basic models. Furthermore, the most famous representatives of these models are elaborated. Based on interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Jan Mísař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a potenciál crowdfundingu ve světě a v České republice
Tereza Knotková