Bc. Kristýna Čejdová

Diplomová práce

Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb

Emocional Appeals in Marketing Communication of Banking Services
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce jsou emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb, které jsou detailněji zkoumány u televizních spotů na spotřebitelské úvěry dvou bankovních institucí a totiž České spořitelny a GE Money Bank. Teoretická část sestává ze dvou hlavních kapitol, z nichž první se zabývá emocemi a marketingem, konkrétně vymezením základních pojmů, zhodnocením možností využití …více
Abstract:
The central theme of this diploma thesis is the emotional appeals in marketing communication of banking services that are examined in detail in TV commercials about consumer loans of two banking institutions, namely Ceska sporitelna and GE Money Bank. The theoretical part consists of two main chapters. The first chapter deals with the area of emotions and marketing, specifically with the definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čejdová, Kristýna. Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace