Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu – Michaela FOTROVÁ
Michaela FOTROVÁ
Bakalářská práce
Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu
-
Karlovy Vary as a European Spa Destination
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení Karlových Varů jako lázeňské destinace evropského významu, zjištění silných a slabých stránek destinace a porovnání její tržní pozice s vybranými konkurenčními destinacemi. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace byla identifikována konkurenční výhoda a jako podpora prodeje destinace Karlovy Vary byla navržena inovace stávající destinační karty …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to evaluate the spa Karlovy Vary as a destination of European relevance, identify the strengths and weaknesses of the destination and compare its market position with selected competitive destinations. On the basis of the analysis of the strong and weak points was identyfied a competitive advantage and as a sales promotion of the destination Karlovy Vary was proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOTROVÁ, Michaela. Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová -
Faktory spokojenosti návštěvníků destinace Brno a okolí
Aneta Chaloupková -
Kvalita destinace a její vliv na spokojenost návštěvníků
Tereza Kubalová -
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
Zuzana Svobodová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová -
Faktory spokojenosti návštěvníků destinace Brno a okolí
Aneta Chaloupková
Název
Vložil
Vloženo
Práva