Personální marketing ve vybraném podniku – Bc. David HAVELEC
Bc. David HAVELEC
Diplomová práce
Personální marketing ve vybraném podniku
Personnel marketing in a company
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit současné aktivity podniku v oblasti personálního marketingu a navrhnout změnu či rozšíření. Konkrétně se jedná o analýzu marketingové kampaně na nábor montážních dělníků, vyhodnocení kampaně na nábor montážních dělníků a zjištění efektivity konkrétních marketingových kanálů. Výstupem této práce je doporučení firmě XY ohledně dalšího postupu v personálně marketingových …víceAbstract:
The main goal of this theses is to evaluate current personel marketing activities of selected company and to propose changes or extension. The task is to evaluate effectiveness of specific marketing channels, that should help company to increasy the number of production workers. The outcome of this work is to recommend future personel marketing activities to selected company, such as advertising free …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVELEC, David. Personální marketing ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing v sociální práci
Ondřej MAREK -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ V PODNIKÁNÍ S DŮRAZEM NA MARKETING
David PRANTL -
Posuzování environmentálních dopadů implementace vybraných technologií snižování emisí nad rámec BAT/BREF do zdroje na tuhá paliva. Případová studie typového zdroje výroby elektřiny a tepla provozovaného v podmínkách ČR.
Eva-Žofie Hlinková -
Metodika implementace správy identit kombinující lokální zdroje a cloudové zdroje s důrazem na nastavení bezpečnostní politiky týkající se identit.
Tomáš VLASÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva