Andrea Žváčková
Bakalářská práce
Infotainment v českých médiích
Infotainment in the Czech Mass Media
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice zastoupení infotainmentu v českých médiích. V teoretické části práce jsou konkretizována témata jako masová komunikace, masová média, projevy infotainmentu a žurnalistika. Všechna tato témata jsou úzce spjata se zastoupením infotainmentu v českých mediích, a proto je potřeba tuto problematiku jasně vymezit. V praktické části jsou zhodnocené vypozorované negativní …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of representation of infotainment in the Czech media. In the theoretical part, topics as mass communication, mass media, displays of infotainment and journalism are specified. All these topics are closely related to representation of infotainment in the Czech media, therefore it is necessary to define this issue clearly. The negative displays of infotainment discovered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žváčková, Andrea. Infotainment v českých médiích. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva