Andrea Žváčková
Bachelor's thesis
Infotainment v českých médiích
Infotainment in the Czech Mass Media
Abstract:
Tato práce pojednává o problematice zastoupení infotainmentu v českých médiích. V teoretické části práce jsou konkretizována témata jako masová komunikace, masová média, projevy infotainmentu a žurnalistika. Všechna tato témata jsou úzce spjata se zastoupením infotainmentu v českých mediích, a proto je potřeba tuto problematiku jasně vymezit. V praktické části jsou zhodnocené vypozorované negativní …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of representation of infotainment in the Czech media. In the theoretical part, topics as mass communication, mass media, displays of infotainment and journalism are specified. All these topics are closely related to representation of infotainment in the Czech media, therefore it is necessary to define this issue clearly. The negative displays of infotainment discovered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žváčková, Andrea. Infotainment v českých médiích. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
-
Proměny politické komunikace - případ ČT
Barbora Lívancová -
Prostředky nepřímé nominace v kulturním zpravodajství a publicistice
Jana ŠTEFLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights