Andrea Žváčková
Bachelor's thesis
Infotainment v českých médiích
Infotainment in the Czech Mass Media
Anotácia:
Tato práce pojednává o problematice zastoupení infotainmentu v českých médiích. V teoretické části práce jsou konkretizována témata jako masová komunikace, masová média, projevy infotainmentu a žurnalistika. Všechna tato témata jsou úzce spjata se zastoupením infotainmentu v českých mediích, a proto je potřeba tuto problematiku jasně vymezit. V praktické části jsou zhodnocené vypozorované negativní …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of representation of infotainment in the Czech media. In the theoretical part, topics as mass communication, mass media, displays of infotainment and journalism are specified. All these topics are closely related to representation of infotainment in the Czech media, therefore it is necessary to define this issue clearly. The negative displays of infotainment discovered …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žváčková, Andrea. Infotainment v českých médiích. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Proměny politické komunikace - případ ČT
Barbora Lívancová -
Prostředky nepřímé nominace v kulturním zpravodajství a publicistice
Jana ŠTEFLOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva