Mgr. Kateřina HRACHOVCOVÁ

Diplomová práce

Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj

Direct marketing as an effective communication tool
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozborem direct marketingové komunikace v programu RENOME DELUXE. Na základě analýzy realizované direct marketingové kampaně a dotazníkového šetření je zjišťováno, zda je komunikace s vybranými zákazníky efektivní. Cílem práce je zjistit účinnost direct marketingové komunikace a navrhnout její ideální podobu.
Abstract:
This thesis is focused on analysing direct marketing communication within programme RENOME DELUXE. Based on analysis of realised direct mail campaign and customer survey is going to be made out, if communication with selected group of customers is effective. The objective of this thesis is to prove the efficiency of direct marketing communication and to design its ideal form.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7584

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRACHOVCOVÁ, Kateřina. Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.