Martin Mečíř

Master's thesis

Analýza a návrh optimalizace podnikových procesů IT Helpdesku

An Analysis and Optimization of Corporate IT Helpdesk Processes
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci procesů IT Helpdesku. Cílem práce je analyzovat současný stav vybraného klíčového procesu a nalezení jeho slabých míst. Dalším cílem je zároveň optimalizace, která povede k vylepšení procesu a současně přispěje k harmonii mezi pracovními týmy. První část této práce obsahuje nutný teoretický základ z oblasti procesů. Definici elementárních pojmů …more
Abstract:
The focal point of this thesis is the analysis and optimization of IT Helpdesk processes. The aim of the thesis is to analyze the current state of a selected key process and to find its bottleneck points. Furthermore, it is also an aim of this thesis to optimize the process,which will lead to its improvement and aid overall cooperation among teams in the workplace.The first part of the thesis provides …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Soňa Karkošková
  • Reader: Filip Vencovský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75781