Martin Mečíř

Diplomová práce

Analýza a návrh optimalizace podnikových procesů IT Helpdesku

An Analysis and Optimization of Corporate IT Helpdesk Processes
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci procesů IT Helpdesku. Cílem práce je analyzovat současný stav vybraného klíčového procesu a nalezení jeho slabých míst. Dalším cílem je zároveň optimalizace, která povede k vylepšení procesu a současně přispěje k harmonii mezi pracovními týmy. První část této práce obsahuje nutný teoretický základ z oblasti procesů. Definici elementárních pojmů …více
Abstract:
The focal point of this thesis is the analysis and optimization of IT Helpdesk processes. The aim of the thesis is to analyze the current state of a selected key process and to find its bottleneck points. Furthermore, it is also an aim of this thesis to optimize the process,which will lead to its improvement and aid overall cooperation among teams in the workplace.The first part of the thesis provides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Soňa Karkošková
  • Oponent: Filip Vencovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75781