Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL – Bc. Aleš Filip
Bc. Aleš Filip
Diplomová práce
Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL
Advertising Creativity - Comparing Self-promotion of TV Channels Nova Fanda and Prima COOL
Anotace:
Dnešní doba je o moderních technologiích a téměř neustálém připojení k internetu. Na základě tohoto předpokladu je proto třeba zaměřit se na propagaci i dílčích částí komunikace směrem ke klientům, pokud chceme, aby televizní vysílání zůstalo (ne snad i přežilo) v budoucnosti v takové formě, jakou dnes ještě stále je. Proto se tato práce zabývá problematikou self-promotion televizních stanic. Teoretická …víceAbstract:
Today?s world is set into modern technologies and it is about almost unlimited connection to the internet. Based on this premise it is necessary to focus on promotion of even a small part of the bigger picture of communication to the clients, if we want the television broadcasting be the same in the future as we know it today. Those are the reasons of this thesis of televisions? self-promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILIP, Aleš. \textit{Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hfez9h/.
Jak správně citovat práci
Filip, Aleš. Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Adornova kritika televize a koncept komplexní televize
Sylvie Janošová -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Nikola KARKOŠOVÁ -
Televize jako prostředek subvencování kinematografie: Analýza smluvních vztahů Československé televize a Československého státního filmu v období 1953 – 1965
Šimon Bauer -
Grafický design ve zpravodajství České televize v porovnání se zpravodajstvím televize Nova
Jan Voharčík -
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Nová média jako nástroj naplnění uměleckých vizí televize
Lucie Rothová -
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
Dominika Lewczyszynová