Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL – Bc. Aleš Filip
Bc. Aleš Filip
Master's thesis
Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL
Advertising Creativity - Comparing Self-promotion of TV Channels Nova Fanda and Prima COOL
Abstract:
Dnešní doba je o moderních technologiích a téměř neustálém připojení k internetu. Na základě tohoto předpokladu je proto třeba zaměřit se na propagaci i dílčích částí komunikace směrem ke klientům, pokud chceme, aby televizní vysílání zůstalo (ne snad i přežilo) v budoucnosti v takové formě, jakou dnes ještě stále je. Proto se tato práce zabývá problematikou self-promotion televizních stanic. Teoretická …moreAbstract:
Today?s world is set into modern technologies and it is about almost unlimited connection to the internet. Based on this premise it is necessary to focus on promotion of even a small part of the bigger picture of communication to the clients, if we want the television broadcasting be the same in the future as we know it today. Those are the reasons of this thesis of televisions? self-promotion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILIP, Aleš. \textit{Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/hfez9h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Filip, Aleš. Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Adornova kritika televize a koncept komplexní televize
Sylvie Janošová -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Nikola KARKOŠOVÁ -
Televize jako prostředek subvencování kinematografie: Analýza smluvních vztahů Československé televize a Československého státního filmu v období 1953 – 1965
Šimon Bauer -
Grafický design ve zpravodajství České televize v porovnání se zpravodajstvím televize Nova
Jan Voharčík -
Nová média jako nástroj naplnění uměleckých vizí televize
Lucie Rothová -
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
Dominika Lewczyszynová