Bc. Michal Krhut

Diplomová práce

Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV

Communication Strategy of the ŠKODA iV Sub-brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií sub-brandu Škoda iV, zastupující elektrifikované modely značky Škoda Auto, jež patří do automobilového koncernu Volkswagen Group. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který se věnuje vývoji komunikačního konceptu značky a zároveň rozebírá oblast nákupního chování spotřebitelů či segmentace cílových skupin. Podstatou praktické části …více
Abstract:
This Master's thesis deals with the communication strategy of the Škoda iV sub-brand, which represents electrified models of the Škoda Auto brand, belonging to the Volkswagen Group. Theoretical part is an important base of this thesis, and it deals with the development of the brand's communication concept. At the same time, it analyzes topics such as consumer shopping behavior and segmentation of target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krhut, Michal. Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe