Edukační význam hraní počítačových her u žáků 2. stupně základních škol – Kristina Brejchová
Kristina Brejchová
Bakalářská práce
Edukační význam hraní počítačových her u žáků 2. stupně základních škol
Educational meaning of playing computer games for pupils of primary schools
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice počítačových her a jejich edukačnímu významu pro žáky 2. stupně základních škol. V teoretické části jsou popsány počítačové hry, historie jejich vzniku a vývoj, typologie a možnost hraní her na profesionální úrovni. Práce popisuje rovněž možná rizika, která mohou nastat při hraní počítačových her. Praktická část práce se zabývá edukačním významem počítačových …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on computer games and their educational significance for pupils of primary schools. In the theoretical part, there are described computer games, their history, typology, and gaming on a professional level. The thesis also describes possible risks that may occur while playing computer games. The practical part of the thesis studies educational meaning of computer games …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martin Kaliba, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 7. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Storytelling in ESL In Czech Lower Secondary Schools
Maxim Krejčí -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Integrating computer games into education and their use in the school environmen
Ondřej KOLAŘÍK -
Brain Computer Interfaces for Games
Roman Konečný -
On Communicative Behaviour of Protagonist Character in Computer Role-Playing Games. How to Do Things with Words in Videogames
Daniel BIZOŇ -
Videoherní recenze pro server Games.cz (soubor publicistických textů)
Pavel Skoták
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 7. 2024
Kohout, J.
2. 7. 2024