Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí – Klára Havlínová
Klára Havlínová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí
Marketing communication in the international environment
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. První kapitola, teoretická část, definuje pojmy marketing, marketingová komunikace a mezinárodní marketingová komunikace. Druhá kapitola se zabývá praktickou stránkou, kde jsou teoretické znalosti aplikovány na společnosti ZDEMAR sídlící v Ústí nad Labem. Úvod praktické části této bakalářské práce je zaměřen na identifikaci …viacAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on the topic of Marketing communication in the international environment. The first chapter, the theoretical part defines terms of marketing, marketing communication and international marketing communication. The second chapter deals with a practical side where theoretical knowledge is applied to a selected companies ZDEMAR Ústí nad Labem with establishment in Ústí nad …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havlínová, Klára. Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová
Názov
Vložil
Vložené
Práva