Stratégies marketing des jeux en ligne avec abonnement : Le cas de "stardoll.com" – Bc. Tereza SEMERÁDOVÁ
Bc. Tereza SEMERÁDOVÁ
Diplomová práce
Stratégies marketing des jeux en ligne avec abonnement : Le cas de "stardoll.com"
The Marketing Strategies of Online Games with Paid Membership: the case study of "stardoll.com"
Abstract:
This work aims to identify the marketing strategies used by virtual worlds and online games for purposes such as selling memberships and virtual products. During the research, the theoretical marketing principles are applied to the gaming network Stardoll.com in ordre to investigate their impact on the virtual environment. The text is accompanied by illustrative figures and tables, which summarize …víceAbstract:
Tato práce se zaměřuje na identifikaci marketingových strategií používaných virtuálními světy a online hrami při prodeji členství a virtuálních výrobků. V rámci studie jsou teoretické marketingové postupy aplikovány na herní síť Stardoll.com, přičemž je zkoumán jejich dopad a podoba ve virtuálním prostředí. Text je doplněn o ilustrační obrázky a tabulky, které zhrnují zjištěné poznatky.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEMERÁDOVÁ, Tereza. \textit{Stratégies marketing des jeux en ligne avec abonnement : Le cas de ''stardoll.com''}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hforoo/.
Jak správně citovat práci
SEMERÁDOVÁ, Tereza. Stratégies marketing des jeux en ligne avec abonnement : Le cas de "stardoll.com". Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Domova pro seniory Háje
Alžbeta Krupová -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Michaela Hájková -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková
Název
Vložil
Vloženo
Práva