L'exploitation des documents vidéo dans l'enseignement du FLE – Mgr. Marie Misařová
Mgr. Marie Misařová
Bakalářská práce
L'exploitation des documents vidéo dans l'enseignement du FLE
Using Video in the French Language Classroom
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to show the great possibilities of the use of video in French language teaching and to resume theoretical informations concerning this subject. First three chapters introduce for example the benefits of working with authentic documents in foreign language class or different types of video along with ideas for their use in language teaching. Furthermore, we can find …víceAbstract:
Smyslem této závěrečné práce je poukázat na velké možností, které nabízí využívání videa ve výuce francouzského jazyka, a toto tvrzení podložit teorií z nastudované literatury. V první třech kapitolách jsou proto představeny například výhody práce s autentickými materiály ve výuce cizích jazyků, představeny jsou také různé typy videí společně s nápady na jejich použití ve výuce. V neposlední řadě zde …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ijmvd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Česko-čínský slovník hovorových výrazů a jejich spisovných ekvivalentů: seriál Siao Chuan-si
Kateřina KLANICOVÁ -
Problematika překladu hovorových a slangových výrazů v knize Więźniowie, Ekwador, kokaina i... Tomasze Morawského
Jana Mrkývková -
Hot Corner: Colloquial and Idiomatic Expressions Used by American Baseball Commentators
Michaela Babáčková -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
ESL Teaching using Authentic Materials: Impact of English TV Series on Motivation and Skills in Czech Upper-Secondary Students
Kateřina Folvarčná -
The Implementation of Authentic Listening Materials at a B1+ Level EFL Class
Katrin Jongepierová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Teaching ESP at vocational school - using authentic materials
Blanka Vaňková