Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci – Mgr. Nikola MALISZEWSKÁ
Mgr. Nikola MALISZEWSKÁ
Master's thesis
Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
Internal marketing strategy in a selected organization
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza …moreAbstract:
The thesis is focused on creation and application of internal marketing strategy into the development department. The theoretical part of the Thesis describes marketing strategy and its methods such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking as well as marketing mix and the procedure of setting up a KPIs. The practical part of the Thesis consists of active usage of the methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALISZEWSKÁ, Nikola. \textit{Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/hfrdrq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALISZEWSKÁ, Nikola. Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Sociální sítě jako marketingový nástroj společnosti Neuhaus
Sebastian Roger Schaillée -
Projekt zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na vybrané sociální sítě ve společnosti Dudr Tools s.r.o.
Zuzana Ševčíková -
Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
Martin Dvořák -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti
Lenka Zlatá -
Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook
Irena Varcabová -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights