Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci – Mgr. Nikola MALISZEWSKÁ
Mgr. Nikola MALISZEWSKÁ
Diplomová práce
Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
Internal marketing strategy in a selected organization
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza …víceAbstract:
The thesis is focused on creation and application of internal marketing strategy into the development department. The theoretical part of the Thesis describes marketing strategy and its methods such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking as well as marketing mix and the procedure of setting up a KPIs. The practical part of the Thesis consists of active usage of the methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALISZEWSKÁ, Nikola. Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako marketingový nástroj společnosti Neuhaus
Sebastian Roger Schaillée -
Projekt zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na vybrané sociální sítě ve společnosti Dudr Tools s.r.o.
Zuzana Ševčíková -
Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
Martin Dvořák -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti
Lenka Zlatá -
Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook
Irena Varcabová -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš
Název
Vložil
Vloženo
Práva