Jitka Königová

Diplomová práce

Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení

Marketing Strategy of a Mountain Guesthouse
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci …více
Abstract:
The aim of this Master's thesis is to describe the creation of a marketing strategy with a practical example (a mountain guesthouse). The theoretical part of this thesis emphasizes the methodology and techniques of creating a marketing strategy which is then applied in the practical part. Special attention is paid to the application of theory from which the marketing strategy can be defined. The marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Ivan Mojžíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39415

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management