Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení – Jitka Königová
Jitka Königová
Diplomová práce
Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Marketing Strategy of a Mountain Guesthouse
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci …víceAbstract:
The aim of this Master's thesis is to describe the creation of a marketing strategy with a practical example (a mountain guesthouse). The theoretical part of this thesis emphasizes the methodology and techniques of creating a marketing strategy which is then applied in the practical part. Special attention is paid to the application of theory from which the marketing strategy can be defined. The marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ivan Mojžíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Tereza BERÁNKOVÁ -
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina -
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Markéta Minářová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Vendula Kobrová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Jana SLÁDKOVÁ -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Jana SLÁDKOVÁ -
Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze
Filip Spousta -
Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení
Nikola Frühaufová