Markéta OPRŠTĚNÁ
Bachelor's thesis
Hudba a pohyb na 1.stupni ZŠ
Music and motion in primery school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Hudby a pohybu na I. stupni základní školy. Teoretická část je zaměřena na význam hudby a pohybu pro rozvoj dítěte mladšího školního věku, hudebně pohybové reakce dítěte a hudebně pohybová výchova na I. stupni ZŠ. Dále obsahuje základní složky k praktické části ? ( rytmizace, hra na tělo, pohybová hra a taneční hra). Následuje praktická část, která je plně zaměřena …moreAbstract:
This paper is concerned with the music and physical education at the elementary schools. It shows the theory of the meaning of music and physical movement for first grades children?s development, musical ? moving reactions of a child and physical education using music for children?s development at the elementary schools. The second part shows practical side of the theme ? rhythm, ?playing on the body …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OPRŠTĚNÁ, Markéta. Hudba a pohyb na 1.stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / HV 1O
Theses on a related topic
-
Hudebně pohybová výchova u žáků na prvním stupni základní školy logopedické
Jana Slavíčková -
Hudebně pohybová výchova s prvky muzikoterapie na 2.stupni ZŠ a víceletých gymnáziích
Michaela JIRUŠKOVÁ -
Hudebně pohybová výchova v životě předškolních dětí
Kateřina Doležalová -
Hudebně pohybová výchova jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí s narušeným vývojem řeči
Anežka Horáková -
Hudebně pohybová výchova v systému hudebního vzdělávání
Eva Kyzlinková -
Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální
Zdeňka Opřátková -
Hudebně pohybová výchova v ZŠ speciální
Aneta GLUCHMANOVÁ -
Hudebně pohybová výchova u žáků s mentálním postižením
Beata VAŠKOVÁ