Analýza image Ekocentra Čtyřlístek ve Zlíně – Ing. Zuzana BOČINCOVÁ
Ing. Zuzana BOČINCOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza image Ekocentra Čtyřlístek ve Zlíně
Image analysis of Ekocentre Čtyřlístek in Zlin
Anotácia:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo zistiť image Ekocentra Čtyřlístek z pohľadu koordinátorov pôsobiacich na základných školách v Zlíne. Teoretická časť bola zameraná na spracovanie literárnych zdrojov z oblasti neziskových organizácií a marketingových komunikácií, ktoré výrazne ovplyvňujú image organizácií. V praktickej časti boli základom pre analýzu dotazníky, ktoré mali zistiť image Ekocentra Čtyřlístek …viacAbstract:
The aim of my bachelor work was analysis Image of Ekocentre Čtyřlístek from the point of view of coordinators who work at the basic schools in Zlin. The theory was focused on collecting sources about non-profit organizations and marketing communication which markedly influence image in these organizations. In practical part of my work I used questionnaires which were important part for analysis. At …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4151
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOČINCOVÁ, Zuzana. Analýza image Ekocentra Čtyřlístek ve Zlíně. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Využitie marketingu v neziskových organizáciách
Stela Olšavová -
Využitie marketingu v neziskových organizáciách
Miroslav Jurašek