Bc. Kristýna Koubová

Diplomová práce

Model zákaznické segmentace e-shopu

Customer segmentation model of an e-shop
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje zákaznické segmentaci a uvádí příklad jejího využití v praxi. V první polovině práce jsou předloženy teoretické základy související s relačním marketingem, hodnotou zákazníka, cílením a positioningem. V druhé části se práce zabývá konkrétním případem modelu segmentace zákazníků e-shopu a snaží se testováním potvrdit hypotézu, že specifické cílení tohoto segmentu přináší …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on customer segmentation and gives an example of practical use. In the first half of the thesis, there are several theoretical frameworks related to relational marketing, customer value, targeting, and positioning. The second part of the thesis is dedicated to a specific case of a customer segmentation model within an e-shop to confirm a hypothesis that targeting a specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace