Ing. Eva Šťastná

Bakalářská práce

Segmentace trhu a analýza chování zákazníků

Market Segmentation and Customer’s Behaviour Analysis
Anotace:
Každý z nás je prvkem tržního prostředí a jako takový se stává velmi často i nevědomě součástí segmentů, které si společnosti vytvářejí, aby mohly lépe a účinněji na nás, jako na zákazníky segmentu, působit pomocí marketingových nástrojů. Teoretická část bakalářské práce popisuje, jakým způsobem společnosti trh segmentují a důvody, proč tak činí. V širších souvislostech se zabývá i standardními pojmy …více
Abstract:
Every one of us is an element of market´s environment and as such this becomes often unconsciously part of market´s segments which are created by companies that can affect us better and more effectively via marketing instruments. The first part of theses is focused on market segmentation theory, reason of segmentation and practical usage as well. It also describes standard terms such as Method STP …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní