Chování spotřebitele na trhu s řezanými květinami – Zuzana Svobodová
Zuzana Svobodová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na trhu s řezanými květinami
Consumer Behavior in the Cut Flower Market
Abstract:
Svobodová, Z. Chování spotřebitele na trhu s řezanými květinami. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu chování spotřebitelů na trhu s řezanými květinami v České republice. Cílem je porozumět a identifikovat klíčové faktory které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů v této specifické oblasti. V teoretické části práce jsou představeny …moreAbstract:
Svobodová, Z. Consumer Behavior in the Cut Flower Market. Bachelor's thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This bachelor thesis focuses on analyzing consumer behavior in the market of cut flowers in the Czech Republic. The aim is to understand and identify the key factors influencing consumer purchasing decisions in this specific area. The theoretical part of the thesis introduces key concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Reader: Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Finanční management podniku
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová