Analýza struktury nákupů zákazníků maloobchodní jednotky – Lucie Palkovská
Lucie Palkovská
Diplomová práce
Analýza struktury nákupů zákazníků maloobchodní jednotky
Analysis of Purchase Structure for Retail Customers
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza struktury nákupů zákazníků maloobchodní prodejny. Cílem práce je určení struktury nákupů a typologie zákazníků, kteří tyto nákupy realizovali. Základní prvek, který by měl tento výzkum přinést, je představa o tom jací zákazníci navštěvují danou prodejnu, jaké zboží nakupují a návrhy doporučení, které by měly vylepšit pozici sledované prodejny v očích zákazníků …víceAbstract:
The theme of this thesis is to analyze the structure of purchases retail customers. The aim is to determine the structure and typology of purchases of customers who realize these purchases. The basic element which should bring this research is the idea of what kind of customers visiting the store, what products they buy and draft recommendations, which should improve the position of watch store in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117893
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The future Urban Air Mobility in Ile de France with electric vertical take-off and landing and its social acceptance
Valentin Santia-Andrews -
Innovation and Creativity as a source of competitive advantage in the petroleum industry
Victoria Nikolaeva -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky a její dopady na změny nákladů a produktivitu
Markéta Pítrová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lenka Horká -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller