Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit – Jan Neuvirt
Jan Neuvirt
Diplomová práce
Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit
Customer Profitability Analysis Based on Activity Based Costing
Anotace:
Diplomová práce "Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit" popisuje možnosti analýzy ziskovosti zákazníků a metody řízení nákladů na základě aktivit. Teoretická část práce je zaměřená na popis metody řízení na základě aktivit, výhody, nevýhody, způsoby implementace a rozbor využití analýzy ziskovosti zákazníků. V praktické části jsem aplikoval teoretické poznatky v obchodním …víceAbstract:
Master thesis "Customer Profitability Analysis Based on Activity Based Costing" describes opportunities of customer profitability analysis and activity based costing management. Theoretical part of the thesis is focused on description of activity based costing, advantages and disadvantages, implementation and use for customer profitability analysis. In the practical part of the thesis I have used theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Bohumil Král
- Oponent: Pavel Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42259
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ziskovosti zákazníka
Jana Kelíšková -
Analýza ziskovosti zákazníků
Ján Hromádka -
Analýza ziskovosti zákazníků ve společnosti zabývající se outsourcingem logistiky pro e-commerce
Radka Terray -
Analýza ziskovosti zákazníků na příkladu konkrétní firmy
Kristýna Kunešová -
Analýza ziskovosti zákazníků na příkladu konkrétního podniku
Šárka Podrazká -
Analýza ziskovosti zákazníků
Dominik Jurásek -
Analýza ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti
Richard Jahoda -
Analýza ziskovosti zákazníků v konkrétní firmě
Karolína Turková