Pavla Papírníková

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie organizace "Susan O´Hanlon Greeting Cards"

Analysis of marketing strategy of Susan O'Hanlon Greeting Cards
Anotace:
Na základě analýzy stávající marketingové strategie firmy a provedení dotazníkového šetření mezi zákazníky navrhnout možnosti vylepšení marketingu s cílem zvýšení tržeb podniku.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.