Optimalizace PPC kampaní e-shopu s oblečením – Tereza Karhanová
Tereza Karhanová
Diplomová práce
Optimalizace PPC kampaní e-shopu s oblečením
Optimization of PPC Campaigns of an E-shop with Clothes
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací PPC (Pay-Per-Click) reklamních kampaní společnosti Crawler. Cílem práce je identifikovat nedostatky a překážky v existujících PPC kampaních v systémech Google Ads a Sklik a navrhnout řešení pro jejich optimalizaci. K tomuto účelu byla v práci využita metoda analýzy PPC kampaní, která umožnila sběr a vyhodnocení dat z těchto nástrojů a identifikaci …víceAbstract:
This master thesis focuses on the analysis and optimization of PPC (Pay-Per-Click) advertising campaigns of the Crawler company. The goal of the thesis is to identify deficiencies and obstacles in the existing PPC campaigns in the Google Ads and Sklik programs and suggest steps for their optimization. For this purpose the campaign analysis was done that allowed to collect and evaluate the data from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Katarína Seifriedová
- Oponent: Patrik Koziel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK -
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Lenka Krausová -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus
Matouš Urban -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny
Aneta Tomanová