Kolektívne orgány v územnej samospráve – Anna Bjaloňová
Anna Bjaloňová
Bakalářská práce
Kolektívne orgány v územnej samospráve
Collective's administrative authorities in regional autonomy
Abstract:
BJALOŇOVÁ, Anna: Collective body in autonomy region. [Bachelor thesis]. Bank institute university of Prague, foreign university Banská Bystrica. Department of economy, pricing, social science and law. Supervisor of thesis: JUDr. Tomáš Abel. 2013. Pages: 57 Bachelor thesis deal with collective body in autonomy region. There are problems of authorization sphere sketched in autonomy´s body, it is close …víceAbstract:
BJALOŇOVÁ, Anna: Kolektívne orgány v územnej samospráve. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra ekonómie, oceňovania, spoločenských vied a práva. Vedúci práce: JUDr. Tomáš Abel. Rok obhajoby: 2013. Počet strán: 57 Bakalárska práca sa zaoberá kolektívnymi orgánmi v územnej samospráve. Približuje problematiku rozsahu kompetencií samosprávnych …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w0jkr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Tomáš Abel
- Oponent: JUDr. Tatiana Mičudová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger