Mezinárodní srovnání postojů spotřebitelů k charakteristikám kvality potravin – Tereza Klajmonová
Tereza Klajmonová
Diplomová práce
Mezinárodní srovnání postojů spotřebitelů k charakteristikám kvality potravin
International Comparison of Consumer Attitudes to Food Quality Characteristics
Anotace:
Cílem této diplomové práce je mezinárodní srovnání postojů spotřebitelů k charakteristikám kvality potravin. Pro srovnání byly vybrány země Česká republika a Finsko. Dílčím cílem práce je analyzovat obvyklá a preferovaná místa nákupu potravin v ČR a ve Finsku. V teoretické kapitole práce je definováno spotřebitelské chování, kvalita potravin a charakteristiky kvality. Následující kapitola charakterizuje …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to internationally compare consumer attitudes to food quality characteristics. Two countries were chosen for the comparison, the Czech Republic and Finland. The partial objective of the thesis is to analyze the most usual and preferred places for buying food in the Czech Republic and in Finland. The theoretical chapter of the thesis defines consumer behavior, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLAJMONOVÁ, Tereza. \textit{Mezinárodní srovnání postojů spotřebitelů k charakteristikám kvality potravin}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hgdjqj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu
Denisa Bartoníková -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Anežka Kühnová -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Hodnocení kvality bezlepkových potravin se zaměřením na pečivo
Adéla HANUŠOVÁ -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová