Petra NÁBĚLKOVÁ

Bakalářská práce

Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s. r. o.

Concept marketing campaing for The Centres of Further Training organized by the company MARLIN, s. r. o.
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce je popsána SWOT analýza, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále bude definováno, co je marketingový plán. Bude zmíněna i publicita projektu (billboard, Public relation, drobné reklamní předměty atd.) a nakonec je definováno financování, tzn. popis bankovního úvěru, dotace z EU a vlastní zdroje. V analytické části bakalářské práce je popsána charakteristika …více
Abstract:
In the theoretical part of the bachelor thesis, the SWOT analysis is described as well as its strong and weak points, opportunities and threats. Furthermore, the marketing plan will be defined. The publicity of the project will be also mentioned (billboard, PR, small advertising objects etc.). Finally, the funding is defined, eg. the description of bank credits, EU grants and own resources). The analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 17850

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NÁBĚLKOVÁ, Petra. Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe