Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s. r. o. – Petra NÁBĚLKOVÁ
Petra NÁBĚLKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s. r. o.
Concept marketing campaing for The Centres of Further Training organized by the company MARLIN, s. r. o.
Anotácia:
V teoretické části bakalářské práce je popsána SWOT analýza, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále bude definováno, co je marketingový plán. Bude zmíněna i publicita projektu (billboard, Public relation, drobné reklamní předměty atd.) a nakonec je definováno financování, tzn. popis bankovního úvěru, dotace z EU a vlastní zdroje. V analytické části bakalářské práce je popsána charakteristika …viacAbstract:
In the theoretical part of the bachelor thesis, the SWOT analysis is described as well as its strong and weak points, opportunities and threats. Furthermore, the marketing plan will be defined. The publicity of the project will be also mentioned (billboard, PR, small advertising objects etc.). Finally, the funding is defined, eg. the description of bank credits, EU grants and own resources). The analytical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
17850
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÁBĚLKOVÁ, Petra. \textit{Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/hggf6a/.
Jak správně citovat práci
NÁBĚLKOVÁ, Petra. Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Metodika zvyšování kvalifikace specialista služební kynologie
Michal Kolíska -
Systém zvyšování odborné kvalifikace pracovníků
Jiří Kareš -
Získávání kvalifikace pro výkon profese strojvedoucího
Alexandra CHRÁSTKOVÁ -
Zvyšování a prohlubování kvalifikace a kvalifikační smlouva
Kristýna HOLAKOVSKÁ -
Prohlubování a zvyšování kvalifikace v podmínkách konkrétního subjektu
Karolína Hnátová -
Zvyšování kvalifikace odsouzených ve výkonu trestu odnětí svobody jako jedna z cest pro snížení recidivy trestné činnosti
Klára Chvalkovská -
Zvyšování a prohlubování kvalifikace se zaměřením na zdravotnické pracovníky
Nina Rerková -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
Polina Verzunova