Spontánní hra dětí v mateřské škole a její využití při řízené činnosti – Markéta ŠÍPKOVÁ
Markéta ŠÍPKOVÁ
Bachelor's thesis
Spontánní hra dětí v mateřské škole a její využití při řízené činnosti
The spontaneous children game in the pre-primary school and their use along controlled activity
Abstract:
Má bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Zabývám se v ní tématem spontánní hry dětí v mateřské škole a jejím následným využitím při řízené činnosti. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak tyto, na první pohled dvě odlišná témata (spontánní hra a řízená činnost) je možno v mateřské škole propojit. Teoretickou část jsem rozdělila do tří hlavních celků a to: hra dětí …moreAbstract:
My bachelor work is divided into two parts: theoretic and practical one. I deal with the theme of spontaneous way of playing of children in nursery schools and how teachers use this spontaneous playing in relation to controlled activities. The aim of my bachelor work is to find out how could be these, on the first sight two different themes (spontaneous game and controlled activity), put through. I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2009
Accessible from:: 8. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2009
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠÍPKOVÁ, Markéta. Spontánní hra dětí v mateřské škole a její využití při řízené činnosti. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Pozitivní sebehodnocení jako součást předškolní výuky
Jana Kroupová -
Rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím řízených činností v mateřské škole
Anna Rozsívalová -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti)
Michaela MAREŠOVÁ