Audioorální období ve výuce německého jazyka – Mgr. Tereza Křenková
Mgr. Tereza Křenková
Master's thesis
Audioorální období ve výuce německého jazyka
Audio-oral period in German language education
Abstract:
Diplomová práce s názvem Audioorální období ve výuce německého jazyka je určena všem učitelům cizího jazyka na prvním stupni, konkrétně u začátečníků v 1. třídě. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol: pedagogicko-psychologické předpoklady, raná výuka jazyka a audioorální období. Stěžejní úlohu mé práce ovšem tvoří část praktická, kde jsem vytvořila sborníček …moreAbstract:
Diploma thesis “Audio-oral period in German language education” is designed for all German class teachers on the lower grade of elementary school teaching first grade beginners. My thesis is composed by theoretical and practical part. Theoretical part consists of three chapters: pedagogical-psychological prerequisites, early education and audio-oral period. Yet, crucial part of my thesis is made up …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kajkh/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Alena Kovářová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Alternativní výukové materiály vycházející z popisu životních situací ve výuce německého jazyka v zájmovém kroužku na I. stupni ZŠ
Aneta Reischlová -
Raná výuka anglického jazyka
Michaela Hrdá -
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Marie Košťálová -
Matematické rozcvičky a aktivity na 1. stupni základní školy Mathematical warm-up excercises and activities at primary school
Denisa MRÁZOVÁ -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk
Světlana Baborská -
Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku
Jana Kopecká -
Tvorba Iy Procházkové pro děti předškolního a raně školního věku
Hana KRYLOVÁ -
Návštěvnost ZUŠ předškolními a raně školními dětmi v Hradci Králové
Tereza Müllerová