Audioorální období ve výuce německého jazyka – Mgr. Tereza Křenková
Mgr. Tereza Křenková
Diplomová práce
Audioorální období ve výuce německého jazyka
Audio-oral period in German language education
Anotace:
Diplomová práce s názvem Audioorální období ve výuce německého jazyka je určena všem učitelům cizího jazyka na prvním stupni, konkrétně u začátečníků v 1. třídě. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol: pedagogicko-psychologické předpoklady, raná výuka jazyka a audioorální období. Stěžejní úlohu mé práce ovšem tvoří část praktická, kde jsem vytvořila sborníček …víceAbstract:
Diploma thesis “Audio-oral period in German language education” is designed for all German class teachers on the lower grade of elementary school teaching first grade beginners. My thesis is composed by theoretical and practical part. Theoretical part consists of three chapters: pedagogical-psychological prerequisites, early education and audio-oral period. Yet, crucial part of my thesis is made up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kajkh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Kovářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní výukové materiály vycházející z popisu životních situací ve výuce německého jazyka v zájmovém kroužku na I. stupni ZŠ
Aneta Reischlová -
Raná výuka anglického jazyka
Michaela Hrdá -
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Marie Košťálová -
Matematické rozcvičky a aktivity na 1. stupni základní školy Mathematical warm-up excercises and activities at primary school
Denisa MRÁZOVÁ -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk
Světlana Baborská -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku
Jana Kopecká -
Tvorba Iy Procházkové pro děti předškolního a raně školního věku
Hana KRYLOVÁ