Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube – Bc. Jan Kotlář
Bc. Jan Kotlář
Master's thesis
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Building Brand for Generation Z on Social Networks Facebook, Instagram, YouTube
Anotácia:
Generace Z nastupuje do pracovního procesu a kromě zodpovědnosti získávají její zástupci i finance, se kterými mohou nakládat podle svého uvážení. Pro značky to znamená další obří cílovou skupinu, na kterou mohou plně zaměřit své marketingové nástroje. Předložená diplomová práce definuje generaci Z a zkoumá její skutečný vztah k moderním technologiím, nakupování a samotným značkám. Hlouběji se zabývá …viacAbstract:
Generation Z is approaching to the work process and except gaining responsibility gain its members their first big money to spend in their own mind. For brands, this means another big target group to aim its marketing weapons. This thesis defines generation Z and tries to find its true relationship to new technologies, shopping and the brands itself. Deeply studies online shopping processes of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTLÁŘ, Jan. \textit{Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hgm3hy/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
Kotlář, Jan. Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová