Analýza činnosti obchodního oddělení pro vybraný hotel – Nicole Moravcová
Nicole Moravcová
Bakalářská práce
Analýza činnosti obchodního oddělení pro vybraný hotel
The analysis of the sales department's activity for a chosen hotel
Anotace:
MORAVCOVÁ, Nicole. Analýza činnosti obchodního oddělení pro vybraný hotel. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2014. Celkový počet stran: 71. Bakalářská práce analyzuje činnosti obchodního oddělení v hotelu Radisson Blu Alcron, Prague. Práce je rozdělena na tři části a hlavním cílem této práce je průzkum činnosti obchodního oddělení hotelu Radisson Blu Alcron a zjištění významu tohoto …víceAbstract:
MORAVCOVÁ, Nicole. The analysis of the sales department´s activity for a chosen hotel. [Bachelor’s Dissertation] The institute of Hospitality Management. Prague: 2014. Total number of pages: 71. The bachelor thesis analyzes the activities of the sales department at Radisson Blu Alcron, Prague. The thesis is divided into three parts and the main goal is to explore activities of the sales department …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12197/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVCOVÁ, Nicole. \textit{Analýza činnosti obchodního oddělení pro vybraný hotel}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/hgmfnl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Styl vedení v obchodním oddělení společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Klára Konečná -
Vliv adaptačního procesu na fluktuaci
Markéta Chvalinová -
Marketingové oddělení Slováckého divadla - práce s předplatným
Markéta Štefanová -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova -
Marketing hotelů
Denisa Fricová -
Management a marketing v hotelnictví
Jiří Smělý