Bc. Terezie Kowolowská

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení doporučení pro zlepšení využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti. Teoretická část charakterizuje na základě odborné literatury jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktické části budou shrnuty informace o subjektu a zhodnocení stávajícího marketingového mixu za pomocí primárních a sekundárních dat. Ke sběru primárních dat bude použito …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose recommendations for improving the use of individual marketing mix tools of the selected company. The theoretical part characterizes the individual elements of the marketing mix based on the literature. The practical part will summarize information about the subject and evaluate the existing marketing mix using primary and secondary data. A questionnaire survey and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Nela Jurygáčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing