Bc. Terezie Kowolowská

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení doporučení pro zlepšení využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti. Teoretická část charakterizuje na základě odborné literatury jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktické části budou shrnuty informace o subjektu a zhodnocení stávajícího marketingového mixu za pomocí primárních a sekundárních dat. Ke sběru primárních dat bude použito …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose recommendations for improving the use of individual marketing mix tools of the selected company. The theoretical part characterizes the individual elements of the marketing mix based on the literature. The practical part will summarize information about the subject and evaluate the existing marketing mix using primary and secondary data. A questionnaire survey and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/g2n9x/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Nela Jurygáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing