Bc. Terezie Kowolowská
Master's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení doporučení pro zlepšení využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti. Teoretická část charakterizuje na základě odborné literatury jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktické části budou shrnuty informace o subjektu a zhodnocení stávajícího marketingového mixu za pomocí primárních a sekundárních dat. Ke sběru primárních dat bude použito …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose recommendations for improving the use of individual marketing mix tools of the selected company. The theoretical part characterizes the individual elements of the marketing mix based on the literature. The practical part will summarize information about the subject and evaluate the existing marketing mix using primary and secondary data. A questionnaire survey and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/g2n9x/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Nela Jurygáčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič