Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Terezie Kowolowská
Bc. Terezie Kowolowská
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení doporučení pro zlepšení využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti. Teoretická část charakterizuje na základě odborné literatury jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktické části budou shrnuty informace o subjektu a zhodnocení stávajícího marketingového mixu za pomocí primárních a sekundárních dat. Ke sběru primárních dat bude použito …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose recommendations for improving the use of individual marketing mix tools of the selected company. The theoretical part characterizes the individual elements of the marketing mix based on the literature. The practical part will summarize information about the subject and evaluate the existing marketing mix using primary and secondary data. A questionnaire survey and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/g2n9x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Nela Jurygáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič