Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji – Martin Šrámek
Martin Šrámek
Diplomová práce
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Regional Food, KLASA and BIO Brands by Consumer's Perspective in The Pilsen Region
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit vztah spotřebitelů ke značkám Regionální potravina, KLASA a BIO v Plzeňském kraji, a odpovědět na hlavní výzkumnou otázku. Teoretická východiska této práce budou vycházet z novodobé literatury a ze stavu poznání v oblasti výzkumu. V empirické části budou vymezeny, identifikovány a analyzovány faktory, které podněcují nákupní chování spotřebitele vůči vybraným …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to find out the relationship of consumers to the brands Regionální potravina, KLASA and BIO in the Pilsen Region, and to answer the main research question.The theoretical basis of this thesis will be based on modern literature and the state of knowledge in the field of research. In the empirical part will be defined, identified and analyzed factors that stimulate consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Veronika Večerková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠRÁMEK, Martin. \textit{Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/hgo4ej/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková -
Spotřebitelské chování osob přilétajících z Číny do České republiky
Sabina Blašková -
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Silvia Davidíková -
Spotřebitelské chování vybraných účastníků cestovního ruchu v Praze
Jiří Bílek -
Spotřebitelské chování při nákupu regionálních potravin
Ondřej Kopecký
Název
Vložil
Vloženo
Práva