Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA – B.Sc. Abdurrahim Dehgani, BSc
B.Sc. Abdurrahim Dehgani, BSc
Diplomová práce
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abstract:
Consumer behaviour is an important aspect in deciding strategies for any company. The buying pattern and the attitude towards any product are generally referred to as consumer behaviour. Which includes many elements and highly impacted by certain specific factors. The pertinent strategies for marketing products and services are highly relying on the consumer’s loyalty towards the brand. However, it …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
Luis Perez Montesa -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Marketing cílený na děti
Alena Samková
Název
Vložil
Vloženo
Práva