Štěpán Vilímek
Bachelor's thesis
Budování značky s důrazem na sociální sítě
Abstract:
Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě důležité. Další část teoretické části je zaměřená na Budování značky a souvisejí-cích pojmů, jako je corporate idenitity a public relations. Praktická část práce začíná představením …moreAbstract:
The Bachelor´s Thesis is entitled “Brand Building with an Emphasis on Social Networking“ Inits theoretical part, the thesis develops an analysis of social networking sites, their use,marketing focus and other information significant for social networking. The theoretical partfurther focuses on brand building, corporate identity and public relations. The practical part introduces “Obklady Vilímek Company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/hgrmri/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VILÍMEK, Štěpán. \textit{Budování značky s důrazem na sociální sítě}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/hgrmri/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand building multižánrového festivalu Neleň!
Darina Hnaníčková