Michal Novák
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nový způsob propagace
Social Networks as a New Way of Promotion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá převážně problematikou sociálních sítí a propagací přes ně. Má za cíl vysvětlit základní pojmy včetně vyobrazení už dokončených výzkumů. Následně praktická část má za cíl posoudit vnímání sociálních sítích a propagace přes ně u generace Z. Celá realizace bude kvantitativní formou výzkumu pomocí online dotazníku a díky němu bude zodpovězeno na cíl bakalářské práce a výzkumné …moreAbstract:
The bachelor thesis deals mainly with the issue of social networks and promotion through them. It aims to explain the basic concepts, including illustrations of research already completed. Subsequently, the practical part aims to assess the perception of social networks and promotion through them among the age generation Z. The entire research implementation will be in the form of a quantitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novák, Michal. Sociální sítě jako nový způsob propagace. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova